Адрас: 211875, г. Паставы, пл. Леніна, д. 25
Тэлефон прыёмнай: 8 (02155) 4-10-45 (тэлефон/факс), 8 (02155) 2-66-07 c 8.00 до 17.00
Электронная пошта райвыканкама:kanz@rikpostavy.by
Рэжым работы: пн-пт з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, выхадныя дні: сб, нд
Вышэйстаячы дзяржаўны орган
Набярэжная Храм Паставаў Паставы ноччу Начная набярэжная Палац Тызенгаўза
Набярэжная
Набярэжная
Храм Паставаў
Паставы ноччу
Начная набярэжная
Палац Тызенгаўза
Галоўная / Навіны / Навіны рэгіёна
8 лістапада 2023

Уладзімір Андрэйчанка аб адкрыцці моста ў Верхнядзвінску: стратэгічны аб'ект будзе працаваць на развіццё рэгіёна

Мост цераз раку Дрыса ў Верхнядзвінску, як і іншыя аналагічныя збудаванні, будзе працаваць на развіццё эканомікі раёна і садзейнічаць росту дабрабыту людзей, якія пражываюць у рэгіёне. Аб гэтым сёння на адкрыцці аб'екта заявіў старшыня Палаты прадстаўнікоў Нацыянальнага сходу Уладзімір Андрэйчанка, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"Гісторыя гэтага моста, які рэканструявалі, мадэрнізавалі, непарыўна звязана з гісторыяй Верхнядзвінска і раёна. Стары мост верна і надзейна служыў дзесяцігоддзі, і сёння ў яго ўдыхнулі новае жыццё. І гэта вельмі важна, таму што маставыя збудаванні, дарогі - пытанне стратэгічнае для Рэспублікі Беларусь, гэта пытанне забеспячэння нацыянальнай бяспекі, жыццястойкасці. Першае, па чым людзі складаюць сваё ўражанне аб Рэспубліцы Беларусь, яе эканоміцы, калі прыязджаюць, - дарожны стан і стан мастоў. І гэта вынік палітыкі, праводзімай Прэзідэнтам нашай краіны, - зрабіць усё, каб людзям у ёй жылося камфортна і бяспечна", - падкрэсліў ён.

Старшыня Палаты прадстаўнікоў падзякаваў усім, хто прымаў удзел у будаўніцтве аб'екта: архітэктарам, праекціроўшчыкам, мостабудаўнікам, дарожнікам, абласным і раённым ўладам, Міністэрству транспарту і камунікацый. Уладзімір Андрэйчанка пажадаў мясцовым жыхарам, каб мост скарачаў адлегласць, эканоміў час і працаваў на развіццё эканомікі раёна і садзейнічаў росту дабрабыту людзей, якія пражываюць у рэгіёне.

Стары мост цераз Дрысу раней закрылі для руху з-за аварыйнага стану і ўключылі ў Дзяржаўную інвестыцыйную праграму. Будаўнічыя работы стартавалі ў студзені 2022 года і першапачаткова фінансаваліся Еўразійскім банкам развіцця. Пасля ўвядзення санкцыйных абмежаванняў выдзяленне сродкаў было спынена, але аднавілася ў жніўні таго ж года - знайшліся іншыя крыніцы.

Нягледзячы на складанасці, у ліку якіх былі і ўмовы надвор'я, будаўнікам удалося ўкласціся ў тэрміны - 22 месяцы. Фактычна яны нанава ўзвялі аб'ект. Генпадрадчыкам выступіла ААТ "Мастабуд", праект распрацавала дзяржпрадпрыемства "Белдзіпрадар".

Новы мост па памерах пераўзыходзіць стары. Даўжыня канструкцыі перавышае 150 м, шырыня павялічылася з 7 м да 11 м. Па абодвух баках створаны паўтараметровыя тратуары.

БелТА