Адрас: 211875, г. Паставы, пл. Леніна, д. 25
Тэлефон прыёмнай: 8 (02155) 4-10-45 (тэлефон/факс), 8 (02155) 2-66-07 c 8.00 до 17.00
Электронная пошта райвыканкама:kanz@rikpostavy.by
Рэжым работы: пн-пт з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, выхадныя дні: сб, нд
Вышэйстаячы дзяржаўны орган
Палац Тызенгаўза Набярэжная Начная набярэжная Храм Паставаў Паставы ноччу
Палац Тызенгаўза
Палац Тызенгаўза
Набярэжная
Начная набярэжная
Храм Паставаў
Паставы ноччу
Галоўная / Навіны / Навіны рэспублікі
13 красавіка 2020

У Беларусі распрацаваны алгарытм арганізацыі адукацыйнага працэсу ў ВНУ з прымяненнем ІКТ

У Беларусі распрацаваны алгарытм арганізацыі адукацыйнага працэсу ў ВНУ з прымяненнем інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ў прэс-цэнтры Міністэрства адукацыі.

Міністр адукацыі Ігар Карпенка правёў сёння рабочую анлайн-нараду з рэктарамі ВНУ, начальнікамі галоўных упраўленняў па адукацыі аблвыканкамаў, старшынёй камітэта па адукацыі Мінгарвыканкама. Удзельнікаў нарады праінфармавалі, што ў існуючых умовах неабходна сістэмна кантраляваць якасць адукацыі і выкананне даручэнняў у адпаведнасці з рэкамендацыямі Міністэрства аховы здароўя па прафілактыцы інфекцыі COVID-19. Неабходна праводзіць інфармацыйна-растлумачальную работу з навучэнцамі і іх бацькамі, а таксама санітарна-проціэпідэмічныя мерапрыемствы.

"Прымаючы рашэнне прымяніць у адукацыйным працэсе кіруемую самастойную работу, інфармацыйна-камунікацыйныя тэхналогіі і індывідуальныя планы, трэба ўлічваць бягучую сітуацыю ў рэгіёне і канкрэтнай установе адукацыі", - адзначылі ў прэс-цэнтры.

Кіраўнікам устаноў адукацыі рэкамендавана ўзмацніць кантроль і забяспечыць аператыўнае кіраванне на ўсіх узроўнях адукацыі. Асаблівую ўвагу трэба ўдзяліць навучэнцам, якія знаходзяцца ў інтэрнатах і па месцы пражывання, для якіх адукацыйны працэс арганізаваны з прымяненнем ІКТ. Гэта дасць магчымасць сфарміраваць адказныя паводзіны і своечасовае асваенне зместу адукацыйных праграм.

Акрамя таго, яны павінны прапрацаваць магчымасці арганізацыі дыстанцыйнай працы работнікаў, якія адносяцца да катэгорыі рызыкі. "Установы адукацыі павінны выкарыстаць гэту сітуацыю для далейшага развіцця і ўдасканалення дыстанцыйнага навучання. Пытанне аб адзінай платформе для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі прапрацоўваецца ўжо", - дадалі ў прэс-цэнтры.